luni, 3 decembrie 2012

Salata de cartofi cu castraveti

 De ceva vreme incerc putin cate putin sa-mi schimb obiceiurile alimentare. Nu inseamna ca voi face excese, dar voi fi mai atenta la ce "combinatii" am in farfurie :)

Aceasta salata de cartofi cu castraveti si branza telemea (sau tofu) se incadreaza in preferintele mele. Reteta originala am preluat-o de la Mihaela, in cadrul provocarii lansate de Ama.

Este foarte hranitoare si numai buna de servit la locul de munca.



Avem nevoie de:



  • 4-5 cartofi;
  • 4-5 castraveti murati;
  • 1 ceapa mica;
  • 2-3 linguri smantana;
  • branza telemea (tofu);
  • marar;
  • ulei, zeama de lamaie, sare.

Cum se face:

1. Fierbem cartofii cu coaja. Ii curatam.
2. Taiem cartofii in cuburi potrivite, dar mai bine mai mici decat mari.
3. Taiem ceapa si castravetii. Le adaugam cartofilor.
4. Punem smantana, si potrivim cu ulei, lamaie, sare.
5. Putem pune branza si mararul in salata, sau le punem deasupra atunci cand servim. 

Am facut si o varianta cu carnat prajit pentru sotul meu. Puteti folosi si sunca sau kaizer.


Va invit sa pregatiti ceva dellicios!
Lavinia Gheorghias

2 comentarii: