luni, 7 mai 2012

Mic dejun dellicios cu banane si ciocolata




Pentru ca mi-a placut atat de mult Micul dejun dellicios cu dulceata m-am gandit si la alte combinatii dellicioase. Azi va prezint una dintre ele: Mic dejun dellicios cu banane si ciocolata.

Avem nevoie de:

  • 65 gr sau 1/2 cup fulgi de ovaz
  • 1 iaurt cremos
  • 85 ml lapte
  • 1 lingurita cacao
  • 1/2 banana
  • ciocolata taiata marunt (optional)
  • 1 lingurita miere/zahar
  • 1 recipient de sticla

Cum se face:

1. Spalam recipientul de sticla. Eu am folosit un borcan mediu.
2. Punem in recipient fulgii de ovaz, iaurtul, laptele si amestecam bine.
3. Adaugam cacao si mierea/zaharul. Amestecam bine si lasam peste noapte in frigider.
4. Dimineata punem banana taiata felii, ciocolata taiata marunt (eu nu am pus) si amestecam. 
Servim cu pofta ca e tare bun!


Va invit in bucatarie sa pregatiti ceva dellicios!
by Lavinia Gheorghias

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu