marți, 14 februarie 2012

Paste carbonara


Update. Am refacut reteta cu tagliette. Au iesit minunate!

Sambata am facut pentru prima data paste carbonara. Au fost atat de bune incat sotul meu, care se plictiseste repede de mancare, a spus ca ar putea manca in fiecare zi aceste paste, asa ca ieri le-am facut din nou :)


Pentru 4 portii medii aveti nevoie de:

  • 250 gr paste
  • 120 gr cascaval
  • 100 gr kaizer
  • 8 linguri smantana
  • 2 oua
  • oregano (sau alte condimente preferate)
Cum se face:
  1. Intr-o oala punem apa la fiert pentru paste. Punem sare si cand incepe sa fiarba apa adaugam si pastele. Pe fiecare pachet de paste scrie timpul de fierbere. Ale mele au avut nevoie de 8 minute.

  2. Intre timp radem cascavalul; taiem kaizerul felii, nu foarte subtiri dupa care il punem la calit intr-o tigaie aproximativ 5 minute. Adaugati o lingura de ulei doar daca considerati absolut necesar.



  3. Intr-un bol amestecam cascavalul ras, ouale, smantana si oregano.
  4. Probabil in acest timp pastele sunt gata. Le strecurati si le puneti din nou in oala in care au fiert. Atentie! Nu le clatiti sub jet de apa.
  5. Cand kaizerul este gata adaugati in tigaie amestecul lichid, si amestecati pana se topeste cascavalul si rezulta o pasta moale.
  6. Turnam amestecul peste paste si amestecam.
    7. Servim cu muuuulta pofta!



    Mergeti in bucatarie si faceti ceva dellicios!
    by Lavinia Gheorghias




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu