vineri, 20 aprilie 2012

Snitele de porc marinate in lapte si usturoi


Pentru ca nu sunt o fana a carnii de porc, m-am gandit cum as putea sa o prepar ca sa fie pe gustul meu. In afara de Cotlet de porc la cuptor nu prea imi plac alte preparate din carne de porc. M-am gandit de data aceasta sa o marinez in lapte si usturoi. A iesit dellicios!


Avem nevoie de:

  • carne de porc (eu am avut pulpa)
  • lapte
  • 3-4 catei de usturoi
  • Mix de condimente
  • 2 oua
  • faina
  • pesmet
  • ulei

Cum se face:

1. Asa cum v-am obisnuit deja, dam in fiert carnea. Intre timp curatam usturoiul si il taiem felii.
2. Taiem carnea in felii subtiri, o batem cu batatorul de carne, o condimentam cu mixul de condimente.
3. Punem feliile de carne intr-un vas, deasupra fiecarei felii punem 2-3 bucati de usturoi .
4. Turnam in vas lapte cat sa acopere snitelele si lasam la frigider 2-3 ore, sau chiar peste noapte.

5. Pentru prajit avem 2 optiuni: in cuptor sau in tigaie.

Cuptor: Tapetam tava de cuptor cu hartie de copt pe care o ungem cu ulei.
6. Scurgem laptele de pe snitele, le dam prin faina, ou si pesmet si le asezam in tava.
7. Punem cu pensula putin ulei pe fiecare snitel.




8. Dam la cuptor pentru 15 minute, le intoarcem si mai lasam 10-15 minute.
Tigaie: Dam snitelele prin faina si ou si le prajim in tigaie in ulei incins. Le scoatem pe prosoape de hartie.

Noua ne-au placut mai mult cele in cuptor :)

 

Va invit in bucatarie sa pregatiti ceva dellicios!
by Lavinia Gheorghias

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu