sâmbătă, 28 aprilie 2012

Pilaf de orez la cuptor cu carne de pui

V-am promis o reteta mai deosebita pentru pilaf. Acesta chiar este un pilaf mai altfel decat toate celelalte :) Este facut la cuptor. Recent am descoperit aceasta idee pe blogul lui Edith. Am pus-o in aplicare si bineinteles ca a iesit ceva dellicios :) Prin urmare, va provoc sa incercati si voi.

Ingrediente

2 pulpe intregi de pui
2 aripi de pui
2-3 lg ulei (eu am scapat un pic mai mult, dar nu e nevoie de mai mult)
1 cana mare orez 
4 cani supa de pui/legume/apa
sare, piper, piper
condimente pentru pilaf de la Fuchs 




Preparare
Spalam bine carnea, pulpele le taiem in jumatate (adica separat cele inferioare de cele superioare). Condimentam cu sare, piper, boia pe ambele parti. Pregatim un vas termorezistent pe care il ungem cu ulei, asezam carnea si dam la cuptor (preincalzit) pana se rumeneste carnea frumos.
Cand e gata scoatem carnea deoparte, scurgem lichidul ramas de la carne plus ulei intr-o cratita, apoi adaugam orezul spalat. Cratita o tinem la foc mic pe aragaz amestecand continuu timp de cateva minute. Orezul va deveni mai brun la culoare si mai aspru.

In vasul pentru cuptor punem orezul, condimentam din nou cu sare si piper. Putem adauga si piper boabe. Folosind aceeasi masura cu care am masurat orezul adaugam 4 masuri de supa de pui sau de legume. Daca nu aveti la indemana puteti folosi apa. Asezam bucatile de carne peste orez si dam vasul din nou la cuptor pentru 40-50 de minute sau pana cand constatati ca orezul s-a umflat si este bun de servit. Este foarte gustos.
Va invit sa pregatiti ceva deLLicios!
Lavinia Golban

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu